czwartek, 3 września 2015

Informejszyn przeprasejszyn

Hejka naklejka :v Oto pierwszy informejszyn. Krótko zwięźle i na temat:
Przepraszamy, że nie ma długo rozdziału, ale Lady nie ma kompa, gdyż w domu ma remoncik i aktualnie mieszka u wuja... Wujo pewnie stara data, nie wie łat is komputer :v :( Możliwe, że w sobotę coś ruszy. A ja... No cóż, nie będę sama pisała notek bo niektóre momenty są wymyślone przez nią, więc to ona ma ich wizję c: No i w dodatku zaczął się rok szkolny, więc rozdziały będą pojawiały się nieregularnie, w różnym odstępie czasu. Czasem to będzie tydzień, czasem dwa, a może nawet kwestia dwóch dni. Wszystko zależy od wolnego czasu i naszego sprzętu. Od weny nie, bo mamy jej nadmiar XD Pozdrawiamy :*

Yunarin oraz Lady Black aktualnie niedostępna

1 komentarz:

  1. Hejka. :)
    Lady zostawiła u mnie informację o Waszym blogu, więc w końcu postanowiłam wpaść.
    Chociaż mam tonę zaległości na wszystkich innych blogach, to stwierdziłam, że zacznę od Was, a co. xD
    Blogi grupowe do mnie nie przemawiają, bo jeśli osoby ze sobą przestaną się dogadywać, albo jedna stwierdzi, że nie chce już bloga prowadzić, to potem wszystko się sypie. Mam nadzieję, że u Was tak nie będzie.
    Co do opowiadania, aktualnie przeczytałam prolog i rozdział pierwszy.
    I jestem zaciekawiona. Pomysł z magami, którzy są wychwytywani jak niechciane szczury bardzo mi się podoba. :) Lubię Stinga, chociaż sama zrobiłam z niego u siebie niezłego chama i dupka, ale co tam. Sting jest fajny. :D I widzę, że Lucy ma charakterek, co mnie bardzo cieszy. Nie jest miałka. ^^
    Ciekawa jestem tego całego ośrodka (o którym pewnie jest w kolejnych rozdziałach). Błędy się nie rzucały w oczy, więc nie zwróciłam na nie nawet uwagi. :D
    Mam nadzieję, że nim pojawi się u Was nowy rozdział to przeczytam pozostałe dwa. xD I na pewno zostawię jeszcze jakiś sensowny komentarz. :3
    Pozdrawiam Was, życzę weny i udanego roku szkolnego. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć miśki! Spodobało się? Skomentuj! Dla ciebie to tylko kilka minut, a dla nas motywacja do dalszego pisania :)